Dodatek k vnitřnímu řádu školní jídelny Elijáš v době Covid - 19
- Skupiny do 15 žáků. Skupiny budou odpovídat skupinám ve třídách, jejich složení se nebude měnit a budou chodit podle předem určenému časovému harmonogramu, který budou striktně dodržovat.
- Před vstupem do jídelny si všichni umyjí ruce a použijí dezinfekční prostředek.
- Strávníci mají roušky, které odkládají až u stolu při vlastní konzumaci, ukládají si je do vlastních igelitových sáčků nebo krabiček.
- Mezi strávníky budou zajištěny rozestupy jak při výdeji tak i u stolu.
- Strávníci budou obslouženi, nesmí si sami brát příbory, vše jim bude dáno na tác včetně pití a doplňku.
- Po jídle zaměstnanec jídelny odnese použitý tác s nádobím.
- Před každou skupinou bude provedena dezinfekce.
- Zaměstnanci školy se budou stravovat se svojí skupinou nebo pak v určeném čase, nelze chodit do jídelny dle svého uvážení.
- Rodiče a cizí osoby mají přísný zákaz vstupu do jídelny.
- Žáci si nesmí nosit vlastní jídlo do prostor jídelny.
- 1. den nepřítomnosti žáka ve škole nelze vyzvednout oběd, jelikož nemáme z provozně - technických důvodů možnost výdejního okénka.
- Jídlo je nutné odhlásit den předem do 15 hod.
- V tomto mimořádném režimu se nebudou používat čipy, tudíž se nebude zobrazovat na stránkách www.strava.cz souhrn odebraných obědů.