Medailonky učitelek

Johanka Martasková

Vzdělání: Po studiu předškolní pedagogiky studuji obor speciální pedagogiky na vysoké škole.

Zkušenosti: Mám více, jak deset let zkušeností s dětmi v mateřské škole. Pocházím z velké rodiny a vždy pro mě bylo přirozené se starat o mladší děti, jak v rodině, tak i v církvi.

Záliby: Ve svém volném čase je mojí prioritou rodina a přátelé a kvalitně strávený čas s nimi. Dále se věnuju tanci, který je součástí mého života od šesti let. Mezi další moje záliby patří lezení, vysokohorská turistika, hudba, vaření a pečení, psychologie a seberozvoj. 

Vztah k dětem: Každé dítě beru jako individualitu, je pro mě důležité si s dětmi vytvořit přátelské vztahy a bezpečné prostředí, ve kterém se každý bude cítit dobře a přijímaný takový, jaký je. O děti se zajímám - co je baví, co mají rády a i co je případně trápí, jaké mají kroužky a své zájmy s sdílím s nimi i svůj život. Je pro mě důležité mít s dětmi takový vztah, aby se nebáli s čímkoli za mnou přijít a měly ve mě důvěru.

Daniela Hlaváčková

Pomalu už od malička jsem věděla, že bych jednou chtěla být paní učitelka ve školce. Můj sen se mi splnil a práce s dětmi mě stále baví a naplňuje. Vystudovala jsem Předškolní pedagogiku, Sociální pedagogiku a aktuálně studuji Andragogiku a Management vzdělávání na Pedf UK. Minulý rok jsem absolvovala kurz logopedického asistenta společně s praxí v logopedické školce, kde jsem získala spoustu námětů na činnosti, které pomáhají předcházet logopedickým potížím. Proto se snažím pravidelně zapojovat logopedické chvilky do programu dne. Jsem moc vděčná za to, že ve školce Elijáš mohu vést děti k radosti ze života v souladu s mými hodnotami. Původně pocházím z Krušných hor, a proto ze všeho nejraději trávím svůj volný čas na horách. V létě na vrcholech a v zimě na sjezdovkách. 

Barbora Zatloukalová

Po ukončení střední uměleckoprůmyslové školy jsem se vydala do zahraničí, kde jsem až na krátké přestávky strávila mnoho let. Díky studiu psychologie ve Skotsku jsem měla příležitost zdokonalit anglický jazyk, který mi pomohl na mých dalších zahraničních cestách a který aktivně užívám do současnosti. Do Prahy jsem se vrátila po studijním pobytu v Japonsku, kde mi k angličtině přibyla japonština jako jazyk, ve kterém hovořím a který nadále rozvíjím.

Moje pracovní zkušenosti s dětmi začaly ve Skotsku, kde jsem vedla dětské skupiny a pokračovala jsem v Japonsku, kde jsem měla příležitost pracovat jako dobrovolník v japonské školce a na prvním stupni základní školy. Taktéž jsem vedla lekce angličtiny pro děti v předškolním a ranném školním věku. V současné době si při práci ve školce dodělávám vzdělání v oboru speciální pedagogiky.

K práci s dětmi mě vede jejich čistá bezprostřednost, hravost, kreativita a zvídavost. Děti učím ráda, ale ještě raději se učím s nimi a od nich :-) Největší odměnou pro mě je, když mě dítě nevnímá pouze jako učitele, ale jako blízkého kamaráda, se kterým si může hrát a sdílet svůj svět. 

Mezi moje zájmy patří čtení, dlouhé procházky, rukodělné činnosti, návštěvy muzeí a galerií, cestování a poznávání cizích kultur. V neposlední řadě velmi ráda s kýmkoliv sdílím své zážitky z Japonska, které je pro mě srdcovou záležitostí :-)

Lenka Dobešová

Má cesta k pedagogice nevedla přímo. Vystudovala jsem Systematickou biologii a ekologii na Ostravské univerzitě. Ke studiu biologie mě vedla úcta ke všemu živému stvoření, tento obor však ve mně nenaplnil touhu po smysluplné práci. Tu jsem objevila až v tom „být tu pro druhé“ – tedy v práci pro lidi a s lidmi. A protože mi bylo mezi dětmi vždycky dobře, rozhodla jsem se pro studium Předškolní a mimoškolní pedagogiky. Jsem studentkou posledního ročníku na VOŠ PRIGO v Ostravě. Několik let jsem vypomáhala na dětských táborech a krátce jsem pracovala jako asistentka pedagoga na prvním stupni ZŠ. Svůj volný čas ráda trávím s rodinou a v přírodě, velmi ráda čtu a maluji. Mým velkým přáním je, aby se děti i jejich rodiče mohli v naší školce cítit bezpečně a prožívat radost z toho, že je tu Někdo, kdo je za všech okolností bezpodmínečně miluje.

Veronika Nevřivová

Vztah k dětem a zkušenosti

Práce s dětmi mě naplňuje a obohacuje. Má vášeň pro vedení a vzdělávání dětí začala, když jsem složila instruktorské zkoušky pro alpské lyžování a začala trénovat malé děti. Na soustředěních jsem získala další cenné zkušenosti v práci s dětmi. Během čtyř sezón jsem také působila jako animátorka v letních destinacích, kde jsem vedla dětský klub a tenisovou akademii pro děti. Každé dítě vnímám jako jedinečnou osobnost. Je pro mě klíčové navázat s nimi přátelské vztahy a vytvořit prostředí plné lásky a bezpečí, kde se budou cítit šťastní a přijímáni takoví, jací jsou.

Vzdělání

Absolvovala jsem bakalářské studium na Vysoké škole ekonomické, konkrétně na fakultě mezinárodních vztahů. Nyní dokončuji magisterské studium na podnikohospodářské fakultě, obor Management. Souběžně studuji i na pedagogické fakultě Karlovy Univerzity obor Učitelství pro mateřské školy.

Své šestileté studium na bilingvním Gymnáziu Matyáše Lercha v Brně jsem zakončila maturitní zkouškou dle francouzských osnov a francouzský jazyk má certifikovaný na úrovni C1. Během středoškolského a bakalářského studia jsem několikrát využila možnost zahraničních studií ve Francii. V průběhu magisterského studia na VŠE jsem studovala jeden semestr na univerzitě v Lucernu.

Záliby

Ve svém volném čase ráda sportuji, hraji tenis nebo golf. Dále ráda jezdím na koních a cestuji. V rámci cestování ráda objevuji nové kultury a učím se nové jazyky.

 

 

Naše škola zpracovává v souvislosti s využitím webových stránek pouze taková cookies, která jsou nezbytně nutná pro zajištění provozu webových stránek a internetových služeb, a u kterých není nutno získat souhlas uživatele webu (technické a relační cookies). Pravidla cookies